7 nov. Weer naar huis

7 november 2014 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

vanmorgen vroeg op ontbeten en gedouched en de camper op geruimd. Opweg naar de Reebok Shop om de broek te ruilen. We kwamen er om 9 uur maar helaas hij ging pas om 10 uur open. Ik op de ramen geklopt en door de kier van de deur uitgelegd wat het probleem was. Na 10 minuten wachten opstarten van het systeem en het alarm afzetten mocht ik naar binnen. Ik legde uit dat ik een Large wilde. Toen het meisje met de broek kwam zag ik dat die net zo groot was, dus ik wilde nog een andere. Na veel gedoe toch gelukt. Ik denk alleen dat als ze me daar nog een keer zien dat ik de winkel niet meer in mag. Toen op weg  via de navigatie naar de rv verhuur. Wat hebben wij ons de verkeerde weg op laten sturen door Kelly. We moesten de 50 west hebben en zaten op de 50 east  z'n 30 km de verkeerde kant op. Gebeld naar het rv bedrijf en snel teruggereden. Om precies 11 uur aangekomen. De camper ingeleverd en met de taxi naar de luchthaven. Eerst wilde we nog wat gaan doen in Orlando maar eigenlijk zijn we er wel klaar mee. Dus op het gemak koffie gedronken en ingechecked en de koffers weggebracht . Het is nu kwart voor 2 en we zitten lekker op ons gemak te wachten voir onze eerste vlucht. We vermaken ons wel. We vliegen om half 7 naar Atlanta en dan om  half 11 uur naar Amsterdam. Hopelijk kunnen we wat slapen.  En dan kunnen we weer lekker knuffelen met Bram en zijn we weer thuis. Ook weer lekker. Het was een heerlijke vakantie met geweldig weer, vriendelijke mensen en mooie plekjes. Al hadden we dan van sommige plekjes andere verwachtingen. We hebben ook genoten van het samen zijn. Al met al HET WAS FANTASTISCH!

1. Tara:
    8 november 2014